Ceturtdien, 25. aprīlī, Kultūras informācijas sistēmu centrs (KISC) sadarbībā ar Valsts Kanceleju (VK) rīkoja Labās prakses rītu tiešsaistē par valsts pārvaldes tīmekļvietņu vienotās platformas TVP vienoto virtuālo asistentu (VA) jeb sarunu botu ZINTI valsts un pašvaldības iestāžu pārstāvjiem – sarunu bota treneriem, kuri ir atbildīgi par ZINTA darbību šo iestāžu tīmekļvietnēs.
Vebināru atklāja un vadīja KISC IT grupas informācijas sistēmu uzturētāja Gita Jurševska, sniedzot praktiskus padomus darbā ar sarunbota ZINTIS uzturēšanu un pilnveidošanu. Tāpat labās prakses rītā kā viesis uzstājās Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Sabiedrisko attiecību speciāliste Inna Tarelkina, daloties pieredzē par darbu ar virtuālo asistentu. Valsts Kancelejas Komunikācijas departamenta speciāliste Mētra Aržanovska prezentēja vadlīnijas virtuālā asistenta ZINTA apmācībai un pilnveidei, kā arī stāstīja par to, kā korekti noformēt atbildes, kā formatēt tekstu; kur un kā atrast nepieciešamo informāciju.
VA ZINTIS zināšanu pamatā ir iestādes mājaslapas lietotāju visbiežāk uzdotie jautājumi un atbildes. Tādejādi aicinām ikkatru iegūt atbildi uz sev interesējošu jautājumu, to uzdodot VA ZINTIS, jo līdz ar katru apmeklētāju uzdoto jautājumu VA ZINTIS “mācās” un pilnveidojas, tiek veicināta atbilžu daudzveidība un precizitāte.
Vienota virtuālā asistenta ieviešana valsts pārvaldes iestāžu tīmekļvietnēs ir daļa no Valsts kancelejas īstenotā projekta “Valsts un pašvaldības iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma”. Paša sarunu bota tehnoloģijas izstrādātas valsts pārvaldes valodas tehnoloģiju platformā Hugo.lv, ko administrē Kultūras informācijas sistēmu centrs.