Piektdien, 14. aprīlī, Kultūras informācijas sistēmu centrs (KISC) rīkoja Labās prakses rītu tiešsaistē par valsts pārvaldes tīmekļvietņu vienotās platformas TVP vienoto virtuālo asistentu (VA) jeb sarunu botu ZINTI valsts un pašvaldības iestāžu pārstāvjiem – sarunu bota treneriem, kuri ir atbildīgi par ZINTA darbību šo iestāžu tīmekļvietnēs.
Vebināru atklāja un vadīja KISC projektu asistente Gita Jurševska, kura stāstīja par dažādiem risinājumiem darbā ar ZINTI: par to, ka informācija, kura tiek ielasīta no Atvērto datu portāla, vairs manuāli nav jāmāca virtuālajam asistentam, tāpat atgādināja, kā piešķirt priekšnosacījumu jautājumu un atbilžu kartiņām, kā var veidot atbildes dažādos veidos; stāstīja, kā izveidot video kartīti apmācību vidē savas iestādes tēmā; arī parādīja treneru sarunu analīzes skatu, atgādinot, kā katrs treneris var analizēt notikušās sarunas un demonstrējot, kas redzams virtuālo asistentu analītikas skatā.
Labās prakses rītā kā viesis uzstājās Valsts Kancelejas Komunikācijas departamenta speciāliste Mētra Aržanovska, kura rādīja prezentāciju par virtuālo asistentu ZINTI un stāstīja par to, kā korekti noformēt atbildes, kā formatēt tekstu; kur un kā atrast nepieciešamo informāciju.
Kopā ar semināra dalībniekiem (kopumā – 68) tika pārrunāti dažādi detalizēti jautājumi: par laikapstākļu informāciju ZINTIM, par to, kāda ir labā prakse atbilžu formatēšanā un veidošanā, kā arī jautājumi par statistikas apkopošanu.
Vienota virtuālā asistenta ieviešana valsts pārvaldes iestāžu tīmekļvietnēs ir daļa no Valsts kancelejas īstenotā projekta “Valsts un pašvaldības iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma”. Paša sarunu bota tehnoloģijas izstrādātas valsts pārvaldes valodas tehnoloģiju platformā Hugo.lv, ko administrē Kultūras informācijas sistēmu centrs.