Piektdien, 16. decembrī, Kultūras informācijas sistēmu centrs (KISC) sadarbībā ar Valsts kancelejas (VK) Komunikācijas departamentu rīkoja Labās prakses rītu tiešsaistē par valsts pārvaldes tīmekļvietņu vienotās platformas TVP vienoto virtuālo asistentu jeb sarunu botu ZINTIS valsts un pašvaldības iestāžu pārstāvjiem – sarunu bota treneriem, kuri ir atbildīgi par ZINTA darbību šo iestāžu tīmekļvietnēs.
Vebināru vadīja KISC projektu asistente Gita JURŠEVSKA, kura sniedza kopēju pārskatu par iestāžu darbu ar virtuālo asistentu ZINTIS un analizēja tipiskākās kļūdas, kādas pieļauj ZINTA treneri virtuālā asistenta apmācībā, piedāvājot arī dažādus šo kļūdu risinājumus un veidus, kā no tām izvairīties. Tāpat pasākumā uzstājās Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļas vecākā speciāliste Sabīne STRAUTIŅA, kura dalījās savā pieredzē, apmācot ZINTI, īpaši akcentējot paveikto COVID-19 pandēmijas periodā, kad nepārtraukti nācās aktualizēt virtuālā asistenta sniegto informāciju.
Kopā ar semināra dalībniekiem (kopumā – 57) tika pārrunāti jautājumi par to, kā korekti novirzīt jautājumus uz attiecīgajām jautājumu kopām VA administrēšanas vidē; kāda informācija tiek ielasīta no Atvērto datu portāla; kāpēc nevar vadīt Atvērto datu informāciju savas iestādes Tēmā; kā risināt problēmu ar līdzīgu Tēmu informāciju kartiņās VA administrēšanas vidē; kā iegūt savas iestādes notikušo sarunu eksportu.
Vienota virtuālā asistenta ieviešana valsts pārvaldes iestāžu tīmekļvietnēs ir daļa no Valsts kancelejas īstenotā projekta “Valsts un pašvaldības iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma”. Paša sarunu bota tehnoloģijas izstrādātas valsts pārvaldes valodas tehnoloģiju platformā Hugo.lv, ko administrē Kultūras informācijas sistēmu centrs.